ارسال کالا

هزینه تحویل برای سفارشات در فروشگاه سامکو مارکت چقدر است ؟

هزینه ارسال سفارش با توجه به استان و شهر مقصد متفاوت می باشد .

مدت زمان ارسال سفارش چقدر است ؟

سفارشات حداکثر تا ۲۴ ساعت برای شما ارسال خواهد شد. بدیهی است بسته به نوع ارسال مدت زمان رسیدن به دست مشتری متفاوت خواهد بود.

ارسال کالا به چه روش هایی امکان پذیر است ؟

مشتری می تواند با توجه به نمایندگی موجود در شهر یا استان خود از دو روش ارسال با تیپاکس و یا چاپار روش ارسال را انتخاب نماید .

پس از ثبت سفارش چه اتفاقی می افتد ؟

پس از ثبت سفارش کالای شما بسته بندی شده و بسته به زمان سفارش برای ارسال آماده میگردد تا با یکی از روشهای پست، پیک یا تیپاکس برای مشتری ارسال گردد.

ساعت کاری ثبت سفارش آنلاین چه زمانی است ؟

ثبت سفارش آنلاین در استوک پخش محدودیت زمانی ندارد. شما عزیزان می توانید به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته اقدام به خرید کنید. اما مرسوله در ساعات کاری مجموعه پردازش و ارسال خواهد شد.

آیا می توانم به سفارشات قدیمی خودم دسترسی داشته باشم ؟

هر سفارشی در مجموعه ما ثبت می شود در آینده نیز قابل دسترس خواهد بود و شما عزیزان می توانید محصولات خریداری شده خود را بررسی کنید. برای این کار به حساب کاربری خود وارد شوید سپس به یخش سفارشات من رجوع کنید.

محصولات

منظور از کالای استوک چیست؟

به دستگاه‌های دست‌دوم وارداتی گفته می‌شود که مدت مشخص یا نامشخصی تحت استفاده‌ی افراد، فروشندگان و یا ارگان‌ها بوده‌اند و توسط آن‌ها به فروش رسانده شده‌اند. معمولاً به‌صورت عمده و بدون جعبه وارد و فروخته می‌شوند. این دستگاه‌ها توسط سامکو مارکت از کشورهای خارجی به داخل کشور وارد و پس از انجام تست‌های فنی، به شرط سلامت، عرضه می‌شوند.

گرید در محصولات استوک به چه معنی است ؟

گرید بندی یا طبقه بندی لپ تاپ استوک درسطح جهان به چهار دسته تقسیم میشوند که با حروف A . B . C نامگذاری شده اند. که به ترتیب گرید A بالاترین تا C که پایین ترین سطح در تمیزی را دارند . و گرید D که اسقاطی است

گارانتی محصول چگونه انجام می شود؟

کالاهای آکبند که دارای گارانتی هستند در مواقع بروز مشکل باید از شرکت گارانتی کننده پیگیری شود. برای کالاهای استوک که گارانتی فروشگاه سامکو مارکت هستند یا مهلت تست دارند در مواقع بروز مشکل از طریق فروشگاه قابل  پیگیری هستند.

اگر یک محصول اسیب دیده دریافت کنم ، چکار باید بکنم ؟

در زمان ارسال کالا و در صورت درخواست مشتری، از سلامت کالا عکس و فیلم تهیه شده و برای مشتری ارسال میشود. بهمین جهت آسیبهایی که از طرف شرکتهای ارسال کننده مانند پست و تیپاکس و غیره  بوجود آید باید از همین شرکتها پیگیری شود.

آیا برای سفارش های خود فاکتور دریافت می کنم ؟

به همراه کلیه کالاها فاکتور نیز ارسال خواهد شد. البته به درخواست مشتری امکان ارسال فاکتور از طریق شبکه های مجازی نیز وجود دارد. یک نسخه از فاکتور هم روی ایمیل مشتری ارسال خواهد شد.